This page will contain news stories about CeCe Winans, as they become available.

CeCe Winans

CeCe Winans, born Priscilla Winans, is an American gospel singer. She was born in Detroit, Michigan. Her first solo album, Alone in His Presence, was released in 1995; she had previously recorded as part of a duet with her brother BeBe Winans. Many of her ten siblings, as well as her parents, were professional gospel singers.

Discography

  • Alone in His Presence (1995)
  • Everlasting Love (1998)
  • His Gift (1998)
  • Alabaster Box (1999)
  • CeCe Winans (2001)
  • Throne Room (2003)

This page about CeCe Winans includes information from a Wikipedia article.
Additional articles about CeCe Winans
News stories about CeCe Winans
External links for CeCe Winans
Videos for CeCe Winans
Wikis about CeCe Winans
Discussion Groups about CeCe Winans
Blogs about CeCe Winans
Images of CeCe Winans

Many of her ten siblings, as well as her parents, were professional gospel singers. A more extensive archive of the website is provided by a third party (the Drudge Report Archives), which has taken snapshots every two minutes since mid-November 2001. Her first solo album, Alone in His Presence, was released in 1995; she had previously recorded as part of a duet with her brother BeBe Winans. A number of reports from 1995 to early 1997 are available in the Usenet archive provided by Google Groups. She was born in Detroit, Michigan. Archives of older reports are generally not easy to find, and Drudge does not systematically archive any of his reports. CeCe Winans, born Priscilla Winans, is an American gospel singer. Because the Drudge Report is not part of the mainstream media and is published electronically, and not in print, such inaccuracies and errors are often forgotten.

Throne Room (2003). Despite instances of unreliability, the Drudge Report profits from the nature of its electronic medium. CeCe Winans (2001). After Edward's selection, Drudge removed all "VP Hillary" coverage without comment; the correction or outright removal of false content published at the Report is usually handled in similar no-comment fashion. Alabaster Box (1999). insider" saying that Senator Kerry would be announcing Senator Hillary Clinton as his running mate, declaring it to mark the beginning of a "massive love fest." [16] (http://www.drudgereportarchives.com/data/2004/07/01/20040701_012802_kerryhrc.htm) The story was de-linked one day later. His Gift (1998). The Report headlined a prediction from a "top D.C.

Everlasting Love (1998). A later erroneous report emerged in the 2004 US presidential campaign, one week before Senator Kerry announced his selection of Senator John Edwards as his vice presidential running mate. Alone in His Presence (1995). However, the full text of the original reports are available at DrudgeReportArchives.com [14] (http://www.drudgereportarchives.com/data/2004/02/12/20040212_182616_mattjk1.htm) [15] (http://www.drudgereportarchives.com/data/2004/02/14/20040214_131608_mattjk6.htm); DrudgeReportArchives.com is not affiliated with the Drudge Report. The story was never carried by any mainstream media, and Drudge has not meaningfully addressed it since its publication, although the story remained available on his website (though de-linked) up to a year after its publication. [13] (http://www.drudgereportarchives.com/data/2004/02/12/20040212_233205_mattjk1.htm) The woman, who in fact was never an intern for Kerry, denied the claim.

The Report was the source of a sensational rumor (a "World Exclusive") in February 2004, about presidential candidate John Kerry, alleging that he had an affair with a young intern named Alexandra Polier. The "80 percent" meme has been fueled by further articles and rumors in the Report occasionally revealed to be completely wrong or unsubstantiated. [12] (http://www.washingtonpost.com/ac2/wp-dyn/A30046-2001May1) Drudge's legal defense was largely funded by the libertarian Center for the Study of Popular Culture. The case lasted for so long because the burden of proof was on Blumenthal to show that Drudge had had actual malice in printing the false report.

The libel suit was settled in 2001 when Blumenthal agreed to drop the charges if Drudge did not file counter-charges. [10] (http://archive.salon.com/aug97/news/news2970815.html) [11] (http://www.nyupress.org/fap/samplechapter1.html) This quote has since been applied, fairly or not, to all of Drudge's work. [9] (http://www.epic.org/free_speech/blumenthal_v_drudge.html) Drudge told Salon magazine that "I seemed to have about 80 percent of the facts" about the Blumenthal report. Drudge retracted the story the next day, saying he was given bad information, but Blumenthal filed a $30 million libel lawsuit against Drudge.

The attribution stems from Drudge's most famous incident of erroneous reporting, which occurred on August 10, 1997 when Drudge published a report saying that incoming White House assistant Sidney Blumenthal beat his wife and was covering it up. Matt Drudge has been variously (mis)quoted as saying the Report is 80 percent accurate. [8] (http://www.cbrss.harvard.edu/events/ppe/papers/Tim%20Groseclose%20Media%20Bias%20Paper.pdf). Notwithstanding these charges, a study on media bias (titled A Measure of Media Bias) led by Tim Groseclose, of UCLA and Stanford, and Jeff Milyo of the University of Chicago found the Drudge Report to be the most centrist news outlet in their sample.

On Wednesday, July 28, 2004, the Drudge Report featured the headline: "Edwards to Call Kerry 'Decisive, Strong.'" Above this headline was a picture of a young woman in a tight tank top, featuring the logo "John Edwards is Hot.". Though Drudge is often defended on the grounds that he writes very few articles, generally only supplying links to the work of others, his editorializing frequently occurs in the form of the juxtaposition of a headline with an unrelated image. For example, he is often critical of the Federal Communications Commission's regulation of indecency and of attempts to limit online file-sharing. Nevertheless, Drudge has repeatedly attempted to distance himself from establishment conservatives, arguing that his politics more accurately reflect libertarianism.

Some critics argue, for example, that he has not been as aggressive in pursuing potential scandals during the George W. Bush administration as during the Clinton administration. To many, Drudge's politics are considered to be unabashedly conservative. This has led some critics to call him a mouthpiece of the conservative establishment in the United States (or of the "vast right-wing conspiracy"). He has cultivated this following by often highlighting stories that appeal to conservatives, praise prominent conservatives, or criticize prominent liberals.

During the 1990s, the Drudge Report gained a strong conservative following for Drudge's heavy coverage of alleged scandals during President Bill Clinton's administration. In 1998, Federal Judge Paul Friedman noted in a judgment on a libel lawsuit, which ended in Drudge's favor, that Drudge is not a "reporter, a journalist, or a newsgatherer" (this case is covered in more detail below). Critics argue that the only stories Drudge he actually breaks are completely conceived, researched, funded, and written by other reporters. The site regularly receives 8-10 million page views per day, a number which has steadily increased during the early 2000s.

His overhead is almost nonexistent compared to regular news outlets; his only significant expenses are server hosting costs. By placing banner advertisements on the website (over which he says he has no editorial control), he has indicated that he makes over $1 million per year. Drudge reportedly makes a significant income from running the website. If you're not careful you can fill up people's minds with stories that go nowhere." [7] (http://www.radarmagazine.com/features/issue_02/drudge2.html).

It comes down to an editorial decision that I make every second that I'm sitting in front of the monitors. Usually I just scan the first two paragraphs and the last two paragraphs.. I can't remember the last time I actually read a full-blown article, you know. In a 2003 interview in Radar magazine with Camille Paglia, Drudge said of his story selection, "I just post the things I find interesting.

Drudge also occasionally publishes Nielsen, Arbitron, or BookScan ratings, internal email messages, or early election exit polls that are otherwise not made available to the public. These stories generally break a rumor concerning a story that is about to break in a major magazine or newspaper. The Drudge Report website sometimes includes stories authored by Drudge himself, usually two to three paragraphs in length (a holdover from the previous email-only reports). Generally the images are also hosted on other news agencies' servers. Drudge has argued that he is within his rights under fair use to include tags referring to these images without permission.

Although the site initially featured very few images, it is now usually illustrated with five or six photographs. The rest of the website is filled with links to media outlets and a number of columnists. These linked stories are almost always hosted on the external websites of mainstream media outlets. Drudge's website has a simple design, consisting of a banner headline and a number of other selected headlines in three columns.

In addition, Drudge was the first to announce Connie Chung's departure from CBS News, Jerry Seinfeld's million dollar contract, and the death of Diana, Princess of Wales. [6] (http://www.drudgereport.com/ml.htm) After Drudge's report, Newsweek published the story. In 1998, Drudge again made national waves when he broke the news that Newsweek magazine had information on an inappropriate relationship between "a White House intern" and President Bill Clinton (the Monica Lewinsky scandal), but was withholding publication. Drudge first received national attention in 1996 when he broke the news that Jack Kemp would be Republican Bob Dole's running mate in the 1996 presidential election.

Already read by key players, this tip sheet will be sure to peak (sic) your interest." [5]  (http://groups-beta.google.com/group/rec.video.cable-tv/browse_thread/thread/d8598fa88e24b022/e87d63ba505bd539). This weekly report arrives on Monday and is complimented with NEWS BREAKS as they occur. In a Usenet post from that month, Drudge advertised his Report as covering "the Entertainment industry, Poli-Video shows (political talk shows,) Talk Radio, and a cross section of things that the editor Matt Drudge is focusing in on. On April 2, 2004, he splashed a headline on his site which read "Drudge Report Turns Nine Years Old". [4] (http://www.drudgereportarchives.com/data/2004/04/02/20040402_163404.htm) However, in his book, Drudge Manifesto, he writes that the Drudge Report debuted in "winter 1994", and the oldest archived email reports date to March 1995.

It is unclear exactly when Drudge began publishing his reports. He eventually stopped the email reports in favor of exclusively updating his website. He began his website in 1997 as a supplement to the email reports. After that, AOL carried his reports until 1998.

Drudge's reports were electronically syndicated by Wired News from November 1996 to May 1997. Drudge, who once managed a CBS gift shop where he was privy to some insider gossip, uses connections with industry and media insiders to break stories sometimes before they hit the mainstream media. Today, Drudge maintains his website from his condominium in Miami Beach, Florida along with his longtime friend and associate Andrew Breitbart based in Los Angeles. Drudge began publishing his email-based Report on a 486 computer from an apartment in Hollywood, California.

He has been criticized by various media news personalities such as Dan Rather who called the Report a "rumor mill" [1] (http://www.dailyrecycler.com/blog/2004/09/cnn-airs-extended-rather-interview.html) , Bill O'Reilly who called Drudge a "threat to democracy" [2] (http://www.drudgereport.com/mattbc1.htm), and Keith Olbermann who referred to him as "an idiot with a modem" [3] (http://www.washingtonpost.com/wp-srv/politics/special/clinton/stories/olbermann091598.htm). Critics regard him as either careless, reckless, or malicious with stories that are sometimes inaccurate or heavily biased. Drudge styles himself as a maverick newsman without corporate bosses, demanding advertisers, or editors to influence his Report. The Report originated around 1994 as a weekly subscriber-based email dispatch. Today, the Drudge Report resembles a simple weblog, though Drudge himself dislikes this classification.

The site consists primarily of links to stories from the mainstream media about politics, entertainment, and various current events, and to many popular columnists, although Drudge occasionally authors a story of his own. The Drudge Report is a popular U.S.-based news website run by Matt Drudge.

07-28-14 FTPPro Support FTPPro looks and feels just like Windows Explorer Contact FTPPro FTPPro Help Topics FTPPro Terms Of Use ftppro.com/1stzip.php ftppro.com/zip ftppro.com/browse2000.php PAD File Directory Business Search Directory Real Estate Database FunWebsites.org PressArchive.net WebExposure.us Display all your websites in one place HereIam.tv Celebrity Homepages Charity Directory Google+ Directory Move your favorite Unsigned Artist to the Top of the List Bet Real Money Heads-Up Against Other Users